Afhandelingstermijnen
Op brieven ontvangt u binnen vijf werkdagen een standaard ontvangstbevestiging.
Voor veel producten van de gemeente gelden verschillende afhandeltermijnen. In dit overzicht staan de meest voorkomende producten en de bijbehorende afhandeltermijn. Waar mogelijk worden verzoeken voor deze termijn afgehandeld. Als het niet mogelijk is binnen de gestelde termijn uw brief of aanvraag af te handelen, dan informeren wij u over de reden van de vertraging.
Product | Afhandeltermijn |
Algemene brieven | 8 weken |
Aanvraag standplaats markt | 8 weken |
Bezwaarschriften | 12 weken na afloop van de bezwarentermijn |
Aanvraag drank- en horecavergunning | 8 weken |
Melding klein evenement | 6 dagen |
Aanvraag evenementenvergunning | 3 weken |
Aanvraag gehandicaptenparkeerkaart | 8 tot 12 weken |
Aanvraag gehandicaptenparkeerplaats | 8 tot 12 weken |
Aanvraag parkeerontheffing blauwe zone | 1 week |
Melding openbare ruimte | 5 dagen |
Aanvraag omgevingsvergunning | Reguliere aanvraag: 8 weken Uitgebreide aanvraag: 26 weken |
Vergunning gebruik openbare grond | 8 weken |